2か月間トライアル無料
(※トライアル終了後に勝手に有料になることはありません)
Features
Sylphina provides a variety of functions that enable contact centers
to improve operational efficiency and analyze performance.
Custome Browser Phone
It provides an easy-to-use browser phone that incorporates all the functions agents need for call receiving operations on a single screen.
- Outgoing call number (outgoing queue) selection
- Pop-up on incoming call
- Check the status of the forwarding agent before forwarding
- Real-time display of queue operating status
- Alert indication and alarm playback when waiting call exceeds threshold
- View call history and play call recordings
Watch the video
料金
SaaS版のご利用プランは以下の2つをご用意しています
フリープラン
無料のお試しプランです
Free
- ※ 5ユーザーまで登録可能
- ※ 最大2か月間利用可能
有料プラン
機能・期間の制限なしでお使い頂ける従量課金制のプランです
アクティブユーザー数課金(¥900/ユーザー)
+
ログイン時間課金(¥36/1時間)
- 機能の制限なし
- ボリュームディスカウントあり
有料プランではさらに、登録ユーザーの数に応じてディスカウント
登録ユーザー数 | 1~9名 | 10~29名 | 30~49名 | 50~99名 | 100~199名 | 200名~ |
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基本料金ディスカウント率 | 0% | 10% | 20% | 40% | 64% | 78% |
アクティブユーザー数課金(¥900/ユーザー) | ¥900 | ¥810 | ¥720 | ¥540 | ¥324 | ¥198 |
ログイン時間課金(¥36/1時間) | ¥36 | ¥36 | ¥36 | ¥36 | ¥36 | ¥36 |